16 Jun 2011

"Okey tak jahitan saya?"


Saya baru saja menerima satu emel daripada salah seorang peserta saya, bernama Iza, yang pernah mengikuti bengkel baju kurung. Antara lain, emelnya seperti berikut:

Saya balik kampung minggu lepas ada tunjuk baju yg saya jahit pada mak saya.

Lepas tu saya ada juga tunjuk pada mak bagaimana nak buat bahagian tengkuk baju (yang pakai kertas gam tu, sebab mak saya buat baju tak pakai kertas gam)
.

Lepas ni kalau ada kursus jahit blouse ke, atau kursus jahit langsir (tapi simple langsir) InsyaAllah saya berminat nak ikut.


Ulasan saya:

Alhamdulillah, saya sangat gembira kerana ilmu yang saya berikan telah dimanfaatkan oleh Puan Iza dengan sebaik mungkin, terutama kepada ibu sendiri.

Sesungguhnya seorang anak yang sentiasa berbakti dan mengembirakan hati ibunya, sangat besar ganjarannya di sisi Allah SWT.

Tiada ulasan: