23 Mei 2011

Bengkel Baju Kurung 4 & 5 Jun 2011

Alhamdulillah, semua peserta telah mendaftar untuk keempat-empat bengkel yang saya rancang pada bulan Jun dan Julai ini. Ini kerana pada bulan Ogos (puasa) saya akan berehat daripada mengadakan kelas/bengkel kerana ingin memberi tumpuan kepada bidang jahitan.

Insyallah, kelas/bengkel jahitan akan disambung semula selewat-lewatnya pada bulan Oktober ini.

Mudah-mudahan Allah swt memberi saya kesihatan yang baik supaya saya dapat menumpahkan segala ilmu dan pengalaman yang saya ada untuk manfaat semua peserta.

JUN 2011

4& 5/Sabtu & Ahad: Bengkel Intensif Baju Kurung - Shah Alam (tempat akan diberitahu kemudian)
Tempat: Dipindahkan ke
Bilik Seminar 3, Kompleks Balai Islam, Masjid Al Ghufran, Tmn Tun Dr Ismail. (03-77282127 / www.masjidalghufran.com.my)
i. Azizah (Kelana Jaya)
ii. Maizatul (TTDI Jaya)
iii. Fiza (Shah Alam)
iv. Nur Azila (Kelana Jaya)
v. Akma (USJ)


NOTA:
1. Sebahagian peserta telah pun menjelaskan bayaran bayaran pendahuluan sebanyak RM50.
2. Manakala peserta yang belum lagi menjelaskan bayaran pendahuluan, bolehlah berbuat demikian selewat-lewatnya seminggu sebelum bengkel ke akaun Maybank
162133238097 (atas nama Norhayati Binti Ismail) dan catat emel: tikfashion@yahoo.com.
3. Wang ini tidak akan dipulangkan sekiranya peserta membatalkan hasrat belajar tanpa alasan yang kukuh.

Tiada ulasan: