18 September 2011

Bengkel Jahitan Ke-9: Yang pertama lepas raya...

Alhamdulillah, bengkel kali ke-9 ini selesai dengan jayanya.

Pada mulanya, saya agak khuatir untuk mengadakan bengkel sebegitu awal selepas raya... bimbang kekurangan peserta... maklumlah musim rumah terbuka di merata-rata.

Walau bagaimanapun, dek kerana ramai yang menghubungi, saya segera mengatur kelas. Mulai hujung minggu ini, minggu depan dan seterusnya... semata-mata kerana ingin berkongsi ilmu dengan para peserta.

Tambah membakar semangat, setelah saya menerima sms daripada salah seorang peserta yang pernah mengikuti bengkel saya:

"Saya telah berjaya menyiapkan 4 pasang baju kurung raya untuk anak saya dengan ilmu yang akak ajar. Baju raya saya belum siap, ada 2 pasang..."

Tahniah saya ucapkan. Tambah membanggakan saya, walaupun dalam kesibukan tugasan sebagai seorang jurutera, beliau berjaya juga "mencuri" masa untuk menjahit.

Berikut adalah suasana bengkel kali ini...





Tiada ulasan: